26 maja 2017
English (United Kingdom)Polish (Poland)
Anna Ignatowicz-Glińska

postać

dnia

Anna

Ignatowicz-Glińska

Miłosz Bembinow, Bartosz Kowalski, Edward Sielicki, Paweł Łukaszewski, Anna Ignatowicz-Glińska, Marian Sawa, Jacek Grudzień Le Clavecin Moderne – współczesna polska muzyka na klawesyn solo

płyta

dnia

Miłosz Bembinow, Bartosz Kowalski, Edward Sielicki, Paweł Łukaszewski, Anna Ignatowicz-Glińska, Marian Sawa, Jacek Grudzień

Le Clavecin Moderne – współczesna polska muzyka na klawesyn solo

WITAMY

Portal Polmic.pl jest pierwszym i jak dotąd jedynym w sieci serwisem internetowym, poświęconym w całości tylko i wyłącznie polskiej muzyce poważnej. Nadrzędnym jego celem jest informowanie o bieżącej aktywności środowiska muzycznego w Polsce oraz polskich muzyków za granicą, a także dostarczanie aktualnych, kompleksowych wiadomości o polskich artystach, instytucjach muzycznych i publikacjach o muzyce. Służy temu zarówno sam portal internetowy, jak i dołączona do niego osobna aplikacja bazy danych o utworach i kompozytorach oraz Newsletter, rozsyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Zapraszamy do częstego odwiedzania naszego portalu - bądź na bieżąco z muzyką polską!

logotyp

p

Znajdź nas na FB

 

 

NOWA MUZYKA POLSKA

Logowanie



JSTOR online

JSTOR
Chcesz wejść?
Skontaktuj się z nami!

 

Nowości książkowe

s

W 2017 roku przyznano Doroczną Nagrodę Związku Kompozytorów Polskich Andrzejowi Tuchowskiemu – za twórczość muzykologiczną o szerokim spektrum problemów, a zwłaszcza za podjęcie niezwykłej tematyki w książce Nacjonalizm, szowinizm, rasizm a europejska refleksja o muzyce i twórczość kompozytorska okresu międzywojennego

Więcej...

Nowości płytowe

Muzyka Polska Dzisiaj - kolekcja płyt

   

pfb

 

Warszawska Jesień 2014 na płytach

Warner2016

VI Muzyka Klawesynowa
12. Mózg Festival
aktualności
26. Portrety kompozytorów PDF Drukuj Email

pW dniach 6 i 7 grudnia 2016 roku o godz. 18.00 w Mazowieckim Instytucie Kultury (Elektoralna 12, Warszawa) będzie miała miejsce 26. edycja koncertów „Portrety kompozytorów”, organizowanych przez Związek Kompozytorów Polskich.

Głównym bohaterem koncertu 6 grudnia będzie kompozytor, dyrygent i instrumentalista Jakub Sarwas, absolwent Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Muzycznej w Kolonii. Jest zdobywcą licznych nagród w międzynarodowych konkursach kompozytorskich. Został również uhonorowany Nagrodą Prezydenta Miasta Gliwic w dziedzinie kultury i sztuki za osiągnięcia artystyczne. Jego utwory były prezentowane na festiwalach w kraju i zagranicą w wykonaniu m. in. Orkiestry Muzyki Nowej, Ensemble Neue Musik Aachen i Orkiestry Radiowej WDR. Kompozytor organizuje oraz produkuje koncerty z muzyką współczesną wykorzystując elektronikę i multimedia, również z własnym do tego celu powołanym Sarwas Project. Podczas koncertu odbędzie się prawykonanie kompozycji Du-Et-Tronic na klarnet, fortepian, keyboard i elektronikę (2009-16) oraz nowej wersji utworu QueenTet na skrzypce, wiolonczelę, flet, perkusję, keyboard i elektronikę (2007/08).

Drugi dzień zostanie poświęcony dziełom kompozytorki i pianistki Aldony Nawrockiej, absolwentki Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie. Jest laureatką konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych. Brała udział jako kompozytor w interdyscyplinarnych projektach twórczych w Polsce i Szwajcarii. Od lat współpracuje z choreografami, tworząc muzykę do spektakli tanecznych. Zajmuje się także działalnością naukową, jest doktorem sztuki muzycznej, pracuje na stanowisku adiunkta w UMFC. Koncert, podczas którego zabrzmią wybrane utwory Aldony Nawrockiej, będzie miał formę spektaklu z udziałem muzyków, tancerzy i aktora – spektaklu, w którym przestrzeń akustyczna jest refleksją nad człowieczeństwem w obliczu transcendencji.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

ZOBACZ: program PDF

Share on Facebook
 
Orkiestra Muzyki Nowej / koncertująco w niskich rejestrach PDF Drukuj Email

o9 kwietnia 2017 roku o godz. 18.00 w siedzibie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia odbędą się prawykonania utworów Wojciecha Ziemowita Zycha oraz Krzysztofa Wołka.

Koncert Orkiestry Muzyki Nowej wypełnią trzy prawykonania (w tym jedno polskie) trzech form koncertujących. Najstarszy spośród prezentowanych kompozytorów, Georg Friedrich Haas (1953) zaliczany jest do grona spektralistów. To, co najbardziej typowe dla jego muzyki, rozgrywa się w przestrzeni najmniejszej – dominują mikropolifonie i mikrointerwały. Obecne są one zarówno w Koncercie podwójnym na akordeon, altówkę i zespół kameralny, który po raz pierwszy zabrzmi w Polsce, jak i we wcześniejszych jego utworach. Odmienne podejście do muzycznego czasu, jego spowolnienie i swoiste odrealnienie buduje formę, w której nadrzędną cechą jest barwa – raz połyskująca, innym razem ciemna i mroczna.

Z kolei inspiracją do napisania Koncertu wiolonczelowego Krzysztofa Wołka (1976) była teza, że wszelka sztuka wymaga tarcia i konfliktu. Relacja ta obecna jest zarówno między aktorami i reżyserem, aktorami względem siebie, jak i kompozytorem a wykonawcą. Idea ta znakomicie się wpisuje w muzyczną formę koncertującą. W Koncercie „tarcie” jest warunkiem zaistnienia dźwięku na instrumencie, jest obecne między solistą a orkiestrą czy między różnymi elementami dzieła. Utwór został napisany z myślą o jego pierwszym wykonawcy Jakobie Kullbergu.

Rówieśnikiem Krzysztofa Wołka jest Wojciech Ziemowit Zych (1976), pedagog Akademii Muzycznej w Krakowie, piszący niemal wyłącznie muzykę instrumentalną. W prawykonanym tego wieczoru podwójnym koncercie Drogi powietrza. Splątane echa na flet kontrabasowy C, klarnet kontrabasowy B, amplifikację przestrzenną i orkiestrę kameralną w rozmieszczeniu przestrzennym uwagę zwraca nietypowy dobór instrumentów solowych, determinujący brzmienie utworu.

Zamówienie Koncertu W. Z. Zycha dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Kolekcje” – priorytet „Zamówienia kompozytorskie”, realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.nospr.org.pl

Share on Facebook
 
XXIV Międzynarodowy Festiwal Muzyki Kameralnej „Kwartet Śląski i jego goście” PDF Drukuj Email

Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Muzyki Kameralnej „Kwartet Śląski i jego goście", odbywający się w dniach 20 listopada – 3 grudnia 2016 roku, nosi tytuł Żywioły. Koncerty będą miały miejsce w salach koncertowych Akademii Muzycznej w Katowicach oraz w Sali Kameralnej NOSPR.

KSUtwory tworzące program czterech pierwszych koncertów dobrane zostały pod kątem głównego tematu, ale spełniają także kryterium czysto artystyczne. Są znakomitymi kompozycjami. Osobną, ale równie interesującą grupę stanowią dzieła twórców tzw. Pokolenia '51 czyli ś.p. Andrzeja Krzanowskiego oraz Aleksandra Lasonia i Eugeniusza Knapika, którzy obchodzą w tym roku swoje 65. urodziny. Kwartet Śląski wzrastał wraz z nimi, wiele utworów tych kompozytorów prawykonywał i wielokrotnie grał je w różnych miejscach na świecie (nawet w Meksyku).

Niektóre kompozycje pojawią się w dziejach festiwalu po raz pierwszy, np. kameralna wersja Stworzenia świata D. Milhauda, V Kwartet Lasonia (będzie to pierwsze wykonanie publiczne), IV Kwartet Ph. Glassa. Inne powracają po wielu latach, np. Kwintet gitarowy Fandango L. Boccheriniego, Kwartet fletowy W. A. Mozarta, czy IV Kwartet Lasonia Tarnogórski.

Po raz drugi na Festiwalu zabrzmią organy. Okazja jest wyjątkowa: w odnowionej auli im. Bolesława Szabelskiego zainstalowano nowy instrument. Zabrzmi na nich utwór również wyjątkowy: II część Koncertu wiolonczelowego Lasonia z organami zamiast orkiestry (wersja kompozytorska). Do czterech żywiołów klasycznych dołożony zostanie piąty: Taniec. Podpowiedział to film w reżyserii Krzysztofa Stasiaka pt. Tactum o czterech formach tańca. W ostatniej części reżyser wykorzystał muzykę V Kwartetu Lasonia w wykonaniu Kwartetu Śląskiego. Projekcja tego obrazu, w którym zespół gospodarzy uwieczniony został także na wizji, zakończy tegoroczny Festiwal.

Wśród zaproszonych gości znajdą się w tym roku zarówno świetni wykonawcy z Polski: kompozytor i pianista prof. Eugeniusz Knapik, skrzypaczka Aleksandra Kuls, pianiści Paweł Kowalski i prof. Ewa Pobłocka (wielokrotni bywalcy naszych festiwali), młoda gitarzystka Marianna Kowal, Zuzanna Elster – harfistka Orkiestry Sinfonia Varsovia, jak i z zagranicy: flecista Janos Balint z Węgier – od poprzedniego roku akademickiego wykładowca wizytujący katowicką Akademię Muzyczną, Eduardo Hubert – pianista, pedagog, dyrygent urodzony w Argentynie, ale o polskich korzeniach oraz studenci katowickiej uczelni muzycznej – pianista Łukasz Wilga, kontrabasistka Magdalena Maziarz i Kwartet smyczkowy Katoquartet.

Patronat medialny nad Festiwalem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

ZOBACZ: program PDF.

Share on Facebook
 
Koncert orkiestry Sinfonia Varsovia upamiętniający 74. rocznicę powstania w getcie warszawskim PDF Drukuj Email

mW ramach obchodów 74. rocznicy powstania w getcie warszawskim 21 kwietnia 2017 roku o godz. 20:00 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN odbędzie się koncert orkiestry Sinfonia Varsovia.

W programie koncertu znalazły się utwory Mieczysława Weinberga, Władysława Szpilmana, Richarda Addinsella oraz premierowe wykonanie A Lonely Star over Be’er Sheva (2011/2017) Jerzego Maksymiuka, który poprowadzi orkiestrę. W roli solisty wystąpi pianista Marek Bracha.

Koncert otworzy premiera kompozycji Maksymiuka, która została zainspirowana atmosferą i klimatem największego miasta pustyni Negew w Południowym Dystrykcie Izraela. Po utworze maestro Maksymiuka zabrzmi IV Symfonia warszawianina Mieczysława Weinberga, której premiera odbyła się w 1961 roku: symfonię zaprezentowała wówczas Orkiestra Filharmonii Moskiewskiej pod batutą wybitnego Kiryłła Kondraszyna. Concertino na fortepian i orkiestrę Władysława Szpilmana powstało w roku 1940 w warszawskim getcie. Pracę nad kompozycją autor traktował jako formę samoobrony przed nieludzkim światem zewnętrznym. Prawykonanie utworu miało miejsce w Los Angeles. Warsaw Concerto na fortepian i orkiestrę Richarda Addinsella przyniósł swemu twórcy niebywałą sławę. Został napisany w 1941 roku do filmu Niebezpieczne światło księżyca, przedstawiającym losy polskiego lotnika-pianisty w czasie II wojny światowej.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.polin.pl

Share on Facebook
 
II edycja Festiwalu Kwadrofonik PDF Drukuj Email

KW dniach 2-3 grudnia 2016 roku w Teatrze Nowym w Warszawie odbędzie się II edycja Festiwalu Kwadrofonik.

II edycja Festiwalu Kwadrofonik skupia się wokół twórców i dzieł, dla których punkt wyjścia stanowi film. Główny nacisk kładziony jest na jakość muzyczną prezentowanych utworów i aktywne zaangażowanie do projektu wybitnych nowatorskich muzyków z kraju i zagranicy.

Program festiwalu opiera się w dużej mierze na różnorodności prezentowanych wydarzeń muzycznych i obejmuje utwory, stworzone z myślą o odkrytych przez kompozytorów na nowo artystycznych filmach przemysłowych z ubiegłego stulecia, kompozycje, inspirowane obrazami takich reżyserów kina światowego jak Alfred Hitchcock, Stanley Kubrick czy Quentin Tarantino.

Głównym wydarzeniem Festiwalu będzie premiera projektu muzycznego skupionego wokół filmu Symfonia przemysłowa nr. 1 (Industrial Symphony No. 1). Ten eksperymentalny obraz z 1990 roku „zabrzmi" z towarzyszeniem nowej, muzycznej interpretacji zespołu Kwadrofonik, wraz z niespodzianką od reżysera filmu Davida Lyncha, którego 70 rocznica urodzin przypada w 2016 roku.

Podczas Festiwalu odbędzie się polska premiera projektu „Measures n' Frames", powstałego w wyniku współpracy współczesnych kompozytorów i artystów multimedialnych, którzy do oryginalnych utworów napisanych dla kwartetu smyczkowego stworzyli własne animacje. Pomysłodawcami projektu są Marek Żebrowski (USC) i David Lynch.

Patronat medialny nad Festiwalem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

ZOBACZ: program PDF

 

Share on Facebook
 
Koncert symfoniczny w Filharmonii Łódzkiej PDF Drukuj Email

p21 kwietnia 2017 roku o godz. 19.00 w Filharmonii Łódzkiej odbędzie się Koncert symfoniczny, podczas którego melomani usłyszą Chantefleurs et chantefables Witolda Lutosławskiego w interpretacji Olgi Pasiecznik.

Wieczór rozpocznie uwertura do opery Czarodziejski flet Wolfganga Amadeusa Mozarta. Następnie Chantefleurs et chantefables – 9 pieśni na sopran i orkiestrę Witolda Lutosławskiego – i Arię koncertową Bella Mia Fiamma KV 528 Mozarta wykona sopranistka Olga Pasiecznik (Pasichnyk). Śpiewaczka urodziła się na Ukrainie, studia podyplomowe odbyła w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina. Jest laureatką wielu konkursów. Współpracowała z takimi wybitnymi dyrygentami, jak Frans Brüggen, Trevor Pinnock, Marc Minkowski, Jerzy Maksymiuk i Krzysztof Penderecki.

W drugiej części koncertu w wykonaniu Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Łódzkiej pod batutą Michała Nesterowicza zabrzmi VI Symfonia d-moll op. 104 Jeana Sibeliusa, o której pisano, że jest „Kopciuszkiem” wśród jego siedmiu symfonii. Dzieło to, mimo wyraźnych odniesień do tradycji (4-częściowy układ), pozostanie nierozwikłaną tajemnicą ze względu muzyczne intencje samego kompozytora. Niewątpliwie jednak odnajdziemy w niej malownicze freski inspirowane fińskimi pejzażami.

Spotkanie przedkoncertowe poprowadzi Marcin Majchrowski.

Szczegółowe informacje – na stronie: http://filharmonia.lodz.pl

Share on Facebook
 
Gdańska Sztuka Interpretacji Muzyki Akordeonowej PDF Drukuj Email

zIX edycja Gdańskiej Sztuki Interpretacji Muzyki Akordeonowej odbędzie się w dniach 2-10 grudnia 2016 roku.

Gdańska Sztuka Interpretacji Muzyki Akordeonowej to jeden z nielicznych projektów w Polsce, w ramach którego prezentowane są najnowsze nurty rozwoju muzyki akordeonowej. Obok awangardowych prawykonań muzyki współczesnej prezentowana jest również klasyka literatury akordeonowej, zarówno solowej jak i kameralnej. Dotychczasowe edycje gościły wiele znakomitości muzycznych, wśród nich: NeoQuartet – zespół specjalizujący się wykonawstwie muzyki współczesnej, Hevelius Brass – kwintet dęty blaszany, Orkiestra Kameralna Progress, skrzypaczka Anna Wandtke, wiolonczelista Tadeusz Samerek, kompozytorka Grażyna Krzanowska – wdowa po wybitnym twórcy literatury akordeonowej Andrzeju Krzanowskim.

Prawykonania podczas koncertów Gdańskiej Sztuki mieli: Michael Beil, Marek Czerniewicz, Krzesimir Dębski, Anna Maria Huszcza, Paweł Kwapiński, Gabriel Mălăncioiu, Mikołaj Majkusiak, Krzysztof Olczak, Cezary Paciorek, Gerhard Steäbler, Paweł Sławiński czy Maciej Zimka. Niektóre z utworów ukazały się drukiem w Wydawnictwie Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku.

Koncerty odbywają się w grudniu każdego roku w pięknych salach miast nadbałtyckich, m.in. w Ratuszu Staromiejskim, Kościele św. Jana w Gdańsku, w Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim.

Na program IX edycji złożą się trzy koncerty. Organizatorzy przewidzieli prawykonania kompozycji Krzysztofa Olczaka, Edwarda Sielickiego oraz Adama Diesnera. Wśród wykonawców: Maciej Kacprzak, 69 Duo, Cappella Gedanensis, Rafał Kłoczko, Paweł Zagańczyk, Krzesimir Dębski, Grzegorz Lewandowski oraz kwartet Zagan Acoustic.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Share on Facebook
Więcej…
 
Premiera „Pasji wg świętego Marka” Adriana Robaka PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 

r9 kwietnia 2017 roku o godz. 19.00 w Katowicach odbędzie się prawykonanie Pasji wg świętego Marka na chór mieszany autorstwa Adriana Robaka.

„Crucifixus – Ukrzyżowany” to tytuł koncertu, na jaki zaprasza Chór Filharmonii Śląskiej pod dyrekcją Jarosława Wolanina do katowickiego Kościoła p.w. św. Józefa przy ul. Gliwickiej 76.

Programowo koncert nawiązuje do czasu nadchodzącej Wielkanocy, a swym tytułem – do chóralnej kompozycji Antonio Lottiego (1667-1740), łączącego wiedzę starej szkoły kompozytorskiej z końca XVII wieku z wdziękiem i patosem współczesnej mu muzyki preklasycznej. Przez dokonania Antona Brucknera (1824-1896) – austriackiego kompozytora i organisty, neoromantyka, przedstawiciela klasycznego romantyzmu i György’ego Deák-Bárdos (1905-1991) – kompozytora węgierskiego i chórmistrza, autora m.in. utworu Eli, Eli na chór mieszany, skomponowanego w 1933 roku z okazji 1900 rocznicy śmierci Jezusa Chrystusa, dotrą słuchacze w tym koncercie do dwóch prawykonań. Po raz pierwszy usłyszą Inter vestibulum Przemysława Kadłubka, studenta jeszcze katowickiej Akademii Muzycznej, i Pasji wg świętego Marka Adriana Robaka, którego premiery utworów już odbywały się w Filharmonii Śląskiej. Jego dzieła były prezentowane także na takich międzynarodowych festiwalach, jak Mikołowskie Dni muzyki czy Incontro Internazionale Polifonico Citta di Fano.

Dodatkowe informacje – na stronie: www.filharmoniaslaska.art.pl

Share on Facebook
 
100-lecie Andrzeja Panufnika 2014 PDF Drukuj Email

Andrzej Panufnik Centenary 2014100. rocznica urodzin Andrzeja Panufnika (1914-1991) obchodzona będzie w 2014 roku pod auspicjami UNESCO.

W uzasadnieniu wniosku o objęcie patronatem UNESCO obchodów jubileuszu podkreślono wybitne zasługi kompozytora, zarówno dla muzyki polskiej, jak i brytyjskiej XX wieku. Podobnie, jak w przypadku dzieł Witolda Lutosławskiego, Krzysztofa Pendereckiego i Henryka Mikołaja Góreckiego, kompozycje Andrzeja Panufnika odegrały ogromną rolę w kształtowaniu muzycznego krajobrazu ubiegłego stulecia. Po latach spędzonych w Polsce, w wyniku nacisków na sztukę nałożonych przez reżim komunistyczny, Andrzej Panufnik opuścił ojczyznę i przeniósł się do Wielkiej Brytanii, gdzie kontynuował swoją karierę jako kompozytor i przez wiele lat był głównym dyrygentem City of Birmingham Symphony Orchestra. Jego kompozycje były i są wykonywane w całej Europie, Ameryce (m. in. pod dyrekcję Leopolda Stokowskiego) i innych częściach globu. W 1950 roku Panufnik został mianowany vice-prezydentem Międzynarodowej Rady Muzyki przy UNESCO. Jego muzyka, zakorzeniona głęboko w historii XX wieku, niesie głębokie wartości humanistyczne oraz przesłanie pokoju (Uwertura heroiczna – zwyciężczyni w przedolimpijskim konkursie muzycznym w Helsinkach, Sinfonia di Speranza, Epitafium katyńskie, Symfonia pokoju, Universal Prayer, Invocation of Peace, Procesja dla pokoju).

Różnorodny program działań koncertowych, nagraniowych, edukacyjnych, promocyjnych i wydawniczych związanych z obchodami jubileuszu Andrzeja Panufnika w 2014 roku w Polsce zrealizowany zostanie przez Instytut Muzyki i Tańca we współpracy ze Związkiem Kompozytorów Polskich, Towarzystwem im. W. Lutosławskiego, Instytutem Adama Mickiewicza, Narodowym Instytutem Audiowizualnym i Polskim Radiem. Znajdzie się w nim m.in. wykonanie utworów Panufnika podczas festiwalu „Łańcuch XI” na zamknięcie Roku Lutosławskiego, stworzenie strony internetowej poświeconej kompozytorowi, powstanie Raportu o obecności muzyki i postaci Andrzeja Panufnika w latach 1991-2013 oraz zorganizowanie konferencji muzykologicznych poświęconych kompozytorowi i innym twórcom żyjącym na emigracji.

Międzynarodowe obchody setnej rocznicy urodzin Andrzeja Panufnika oficjalnie rozpoczną się 5 lutego 2014 roku koncertem w londyńskim Barbican Hall. London Symphony Orchestra pod dyrekcją Michaela Francisa wykona dwa utwory polskiego kompozytora – III Symfonię „Sinfonia Sacra” (1963) oraz Kołysankę na 29 instrumentów smyczkowych i dwie harfy (1947). Na koncercie zabrzmią także dzieła Antonina Dvoraka – IX Symfonia e-moll „Z Nowego Świata” oraz Koncert skrzypcowy a-moll. Partię solową koncertu wykona Anne-Sophie Mutter.

Kalendarz wydarzeń związanych z obchodami jubileuszu Andrzeja Panufnika dostępny jest na stronie www.panufnik.com/100-2
Share on Facebook
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 8 z 124

ZKP

 Archiwum Cyfrowe Muzyki Polskiej

 

POLMIC poleca

www.sikorski.polmic.pl
www.panufnik.polmic.pl
www.serocki.polmic.pl
www.baird.polmic.pl
www.palester.polmic.pl
7+7

Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012

kliknij i posłuchaj muzyki!

włącz radio RMF Classic

W dniach 20 maja – 27 sierpnia 2017 roku odbędzie się VII edycja cyklu „Letnie Koncerty na Grochowskiej

Więcej...

XI Letnie Kursy Metodyczne Muzyki Dawnej – Warszawa, 24.VI–1.VII 2017

W dniach 24 czerwca – 1 lipca 2017 roku w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. F. Chopina w Warszawie odbędą się Letnie Kursy Metodyczne Muzyki Dawnej.

Od dziesięciu lat Letnie Kursy Metodyczne Muzyki Dawnej kształtują świadomość estetyki i praktyki wykonawczej muzyki przedromantycznej w polskiej edukacji. Kursy łączą w sobie zarówno seminaria

Więcej...

Międzynarodowy Konkurs Kompozytorski „Sinfonietta per Sinfonietta” – Kraków, 19.06.2017

Orkiestra Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa Sinfonietta Cracovia zaprasza do udziału w Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim „Sinfonietta per Sinfonietta” pod honorowym Patronatem Krzysztofa Pendereckiego

Więcej...
Zaprenumeruj nasz Newsletter!

Partnerzy POLMIC

IAMIC

Projekty POLMIC

IAMIC 2011

ArtMusFair - Warsaw 2010

DMET
 

Raport 2008

Mecenasi POLMIC

MKIDN
IMIT
ZAiKS
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
 
o naskontaktnasi mecenasi

Copyright © 2002-2011 Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Informujemy, że strona polmic.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie cookie.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information