Polmic - FB

koncerty

2007 2008 2009 2010 2011
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII

"Muzyka dawna – persona grata"
Pasticcio, czyli co zrobić, gdy brakuje pomysłów

 

Wykonawcy:

Maria Sanner

Arte dei Suonatori / Alexis Kossenko

 

Próby otwarte:

Zamek Kliczków: 17-18 lutego o godz. 10-14 i 17-20 i 19 lutego o godz. 10-14

 

Koncerty:

  • XXXIV Barokowy Najazd na Kliczków - Zamek Kliczków: 19 lutego 2009, godz. 19:00
  • Wrocław, Oratorium Marianum: 20 lutego 2009, godz. 19:00
  • Poznań, Aula UAM: 21 lutego 2009, godz.18:00

 

Program:

Georg Friedrich Haendel (1685 - 1759)
Uwertura do opery Alessandro (HWV 21, Londyn 1726)
Aria Juno „Above measure is the pleasure” z oratorium „Semele” HWV 58, Londyn 1743)
Sinfonia (Admeto, Re di Tessaglia HWV 22, Londyn 1726)

Pietro Locatelli (1695 - 1764) Concerto grosso g-moll op. 1 nr 1 (Amsterdam 1721)

Georg Friedrich Haendel
Recytatyw „Great Prophetess” i Aria „In the battle, fame pursuing” z oratorium „Deborah” (HWV 51, Londyn 1733)
Concerto grosso G-dur op. 3 nr 3 (HWV 314, Londyn 1734)
Recytatyw „Ye sons of Trachin” i Aria „O scene of unexampled woe” z oratorium Deborah (HWV 51, Londyn 1733)
Uwertura do opery „Rinaldo” (HWV 7a, Londyn 1711)
Recytatyw „Dall’ondoso periglio” i Aria „Aure, Deh per pieta” z opery „Giulio Cesare in Egitto” (HWV 17, Londyn 1724)

Antonio Vivaldi (1675 - 1741)
Koncert fletowy D-dur (RV 427)

Georg Friedrich Haendel
Aria „Benchè mi sprezzi” z opery „Tamerlano” (HWV 18, Londyn 1724)

Antonio Vivaldi
Koncert fletowy G-dur (RV 443)

Georg Friedrich Haendel
Recytatyw „O voi, che meco del Tamigi...” i Aria „All'orror delle procede” z opery „Ricardo I, Re d'Inghilterra”  (HVW 23, Londyn1727)

 

Maria Sanner

Ukończyła Królewskie Konserwatorium w Sztokholmie i kontynuuje naukę u Enide Hartle’a w Londynie. Chociaż na profesjonalnej scenie obecna jest stosunkowo krótko, to zdążyła już współpracować z Erikiem Ericssonem, Manfredem Honeckiem, Royem Goodmanem, Josepem Ponsem, Andrew Parottem i Paulem Goodwinem. Należy też do artystów zapraszanych do udziału w koncertach przez Kroumata Percussion Ensemble , Stockholm Baroque Orchestra, Drottinghom Baroque Ensemble oraz Eric Ericsson Chaber Choir. Z sukcesem zmierzyła się również z operą współczesną w dwóch dziełach wystawionych przez International Vadstena Academy.


Powrót