"Muzyka dawna – persona grata" Pasticcio, czyli co zrobić, gdy brakuje pomysłów Wykonawcy: Maria Sanner Arte dei Suonatori / Alexis Kossenko Próby otwarte: Zamek Kliczków: 17-18 lutego o godz. 10-14 i 17-20 i 19 lutego o godz. 10-14 Koncerty: - XXXIV Barokowy Najazd na Kliczków - Zamek Kliczków: 19 lutego 2009, godz. 19:00
- Wrocław, Oratorium Marianum: 20 lutego 2009, godz. 19:00
- Poznań, Aula UAM: 21 lutego 2009, godz.18:00
Program: Georg Friedrich Haendel (1685 - 1759) Uwertura do opery Alessandro (HWV 21, Londyn 1726) Aria Juno „Above measure is the pleasure” z oratorium „Semele” HWV 58, Londyn 1743) Sinfonia (Admeto, Re di Tessaglia HWV 22, Londyn 1726) Pietro Locatelli (1695 - 1764) Concerto grosso g-moll op. 1 nr 1 (Amsterdam 1721) Georg Friedrich Haendel Recytatyw „Great Prophetess” i Aria „In the battle, fame pursuing” z oratorium „Deborah” (HWV 51, Londyn 1733) Concerto grosso G-dur op. 3 nr 3 (HWV 314, Londyn 1734) Recytatyw „Ye sons of Trachin” i Aria „O scene of unexampled woe” z oratorium Deborah (HWV 51, Londyn 1733) Uwertura do opery „Rinaldo” (HWV 7a, Londyn 1711) Recytatyw „Dall’ondoso periglio” i Aria „Aure, Deh per pieta” z opery „Giulio Cesare in Egitto” (HWV 17, Londyn 1724) Antonio Vivaldi (1675 - 1741) Koncert fletowy D-dur (RV 427) Georg Friedrich Haendel Aria „Benchè mi sprezzi” z opery „Tamerlano” (HWV 18, Londyn 1724) Antonio Vivaldi Koncert fletowy G-dur (RV 443) Georg Friedrich Haendel Recytatyw „O voi, che meco del Tamigi...” i Aria „All'orror delle procede” z opery „Ricardo I, Re d'Inghilterra” (HVW 23, Londyn1727) Maria Sanner Ukończyła Królewskie Konserwatorium w Sztokholmie i kontynuuje naukę u Enide Hartle’a w Londynie. Chociaż na profesjonalnej scenie obecna jest stosunkowo krótko, to zdążyła już współpracować z Erikiem Ericssonem, Manfredem Honeckiem, Royem Goodmanem, Josepem Ponsem, Andrew Parottem i Paulem Goodwinem. Należy też do artystów zapraszanych do udziału w koncertach przez Kroumata Percussion Ensemble , Stockholm Baroque Orchestra, Drottinghom Baroque Ensemble oraz Eric Ericsson Chaber Choir. Z sukcesem zmierzyła się również z operą współczesną w dwóch dziełach wystawionych przez International Vadstena Academy.
Powrót
|