Polmic - FB

aktualności

VeloBank po raz kolejny doceni młodych artystów. Ruszył nabór do drugiej edycji VeloTalent

logo VeloTalentO granty finansowe i eksperckie szkolenia, umożliwiające rozwój kariery, mogą ubiegać się utalentowani, pełnoletni twórcy, którzy nie ukończyli 35. roku życia. Chętni do wzięcia udziału w VeloTalent mają czas na nadsyłanie zgłoszeń do 26 kwietnia 2024 roku.

Po sukcesie pilotażowej odsłony programu VeloTalent, którego owocem było wydanie płyty z muzyką klasyczną „Portraits of Nature” Aleksandry Świgut, kolejna edycja również skupi się na kulturze, ale już w szerszym ujęciu, bez ograniczania się do muzyki. Do udziału w VeloTalent bank zaprasza młodych artystów, którzy posiadają w swoim portfolio imponujące sukcesy, aktywnie promują swój talent przed szeroką publicznością, ale potrzebują wsparcia w postaci mecenatu, które będzie trampoliną dla dalszego, spektakularnego rozwoju. W ten sposób bank realizuje społeczny wymiar ESG i podkreśla, jak ważne w jego filozofii jest docenianie oraz wyróżnianie tych, którzy starają się bardziej.

By zawalczyć o udział w VeloTalent, pełnoletni artyści mający mniej niż 35 lat, muszą do 26 kwietnia nadesłać zgłoszenie. Aplikacja, oprócz standardowych informacji o karierze, jej przebiegu i dotychczasowych sukcesach, musi zawierać 2-minutowy film, w którym zaprezentowany zostanie cel, jaki artysta chciałby zrealizować dzięki mecenatowi i wsparciu VeloBanku. Laureat otrzyma nie tylko grant finansowy, ale też indywidualny pakiet profesjonalnych szkoleń oraz wsparcie promocyjne działalności artystycznej.

Ogłoszenie wyników nastąpi do 24 maja tego roku.

Pozytywny odbiór pilotażowej edycji VeloTalent, którą zwieńczyliśmy w grudniu zeszłego roku, był motorem napędowym rozwoju tego projektu. O programie i wszystkich inicjatywach z nim związanych, między styczniem 2023, a lutym 2024 r. wspomniano w blisko 1200 publikacjach medialnych o łącznym zasięgu 5,7 mln użytkowników oraz ekwiwalencie reklamowym o wartości ponad 2,5 mln zł. To dla nas wyraźny sygnał, że wspieranie kultury ma sens nie tylko ideowy, ale również tworzy wartość dodaną dla naszej marki. Chcemy doceniać i promować wyjątkowe osobowości, które aktywnie rozwijają swoje pasje i są pozytywną inspiracją dla młodego pokolenia, a jednocześnie chcemy budować angażującą komunikację wokół naszych działań. Widzimy, że ludzie aktywnie szukają, są wręcz głodni informacji o sukcesach polskich artystów na arenie międzynarodowej, a takich właśnie pasjonatów w obszarze kultury, poszukujemy w drugiej odsłonie VeloTalent – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Informacja prasowa

Więcej informacji na temat VeloTalent znajduje się na stronie: https://www.velobank.pl/velotalent